انتخاب شرکت رنگسازی روناس به عنوان واحد نمونه صنایع شیمایی و پلیمری کشوردرمراسم روزملی صنعت و معدن 1401

   افتخاری دیگر برای شرکت رنگسازی روناس،

روناس شایسته ملی کشور شد

کسب عنوان واحد نمونه صنایع شیمایی و پلیمری کشور در سال 1400

دهم تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده است و همه ساله در همین روز از صنعتگران و معدنکاران نمونه تقدیر می‌شود. دهم تیر ماه سال 1401 در مراسمی با حضور آیت‌الله دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری، دکتر فاطمی امین وزیر صمت و دیگر مقامات کشوری و لشگری از صنعتگران و معدنکاران نمونه کشوری تجلیل به عمل آمد که جناب آقای مهندس حسینی مدیریت محترم عامل شرکت رنگسازی روناس لوح سپاس و تندیس روز صنعت را به پاس زحمات پنج دهه تلاش مستمر و رضایتمندی مشتری از ریاست جمهوری و وزیر صمت دریافت کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

از این رو و به همین مناسبت (دهه تولید و تجارت) به همت اداره کل صمت استان، خانه صنعت و معدن و اتاق اصناف مرکز استان مرکزی و با حضور مقامات ملی و استانی آقایان دکتر محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، مهندس عبدالوهاب سهل‌آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، دکتر فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی، مهندس علی جودکی مدیرکل صمت استان، دکتر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، رئیس اتاق بازرگانی اراک و جمعی از فعالان اقتصادی و کارآفرینان، از صنعتگران نمونه استان مرکزی، تجلیل شد.

این رویداد که در شامگاه دوازدهم تیر ماه سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، از جناب آقای مهندس حسینی به عنوان صنعتگر نمونه کشوری و استانی در سال 1400 تجلیل به عمل آمد.

 

جناب آقای مهندس حسینی، در آئین تجلیل از واحدهای نمونه سال 1400 از جناب آقای دکتر فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی و دیگر مقامات کشوری و استانی لوح سپاس و تندیس صنعت را دریافت کردند. کسب این عنوان برگ زرین دیگر بر آلبوم افتخارات شرکت رنگ‌سازی روناس است.